Out of Space Forum www.out-of-space.ch
Out of Space Forum Go to www.out-of-space.ch Home
FAQFAQ   SuchenSuchen   MitgliederlisteMitgliederliste   BenutzergruppenBenutzergruppen   RegistrierenRegistrieren   ProfilProfil   Einloggen, um private Nachrichten zu lesenEinloggen, um private Nachrichten zu lesen   LoginLogin 

Go to
Out of Space Forum Foren-Übersicht -> Anregungen

konzertseite

Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen
Vorheriges Thema anzeigen :: Nächstes Thema anzeigen  

konzertseite
find ich super idee ...
80%
 80%  [ 4 ]
geht mir am A vorbei was ihr macht ...
0%
 0%  [ 0 ]
finde ich voll scheisse, lasst wie es ist ...
20%
 20%  [ 1 ]
Stimmen insgesamt : 5

Autor Nachricht
frigomat

BeitragVerfasst am: Mi Nov 09, 2005 11:57 pm    Titel: konzertseite Antworten mit Zitat
ich hab die idee, dass wir auf oos wie zwei sektionen machen. eine art konzert-sektion und eine cd-sektion.

wie das aussehen könnte, habe ich hier mal skizziert:

http://www.out-of-space.ch/Files/kozertseite.jpg

es würde einem die möglichkeit geben mehr daraus zu machen. und irgend jemand könnte sich ein wenig um diese sektion kümmern.

was hält ihr davon ? bitte nicht nur abstimmen sondern auch kommentieren
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden Website dieses Benutzers besuchen
wanja
Posting Freak

BeitragVerfasst am: Do Nov 10, 2005 8:08 am    Titel: Antworten mit Zitat
ich find die idee gut - dann kriegen beide sektionen mehr platz und wie du das zeigst auf dem entwurf, hat's dann mehr platz für illustrationen, was im zeitalter des bildes den besuchern sicher entgegen kommt.... und roisin als eyecatcher ist immer gut *freu aufs konzert am sonntag* :)

witzig ist noch der link in den konzert-fred vom forum..! dann kann man sich auf der hauptseite auf oos-konzerte konzentrieren und im fred gehts auch darüber hinaus - wie ja auch jetzt schon, aber mit direkter verbindung...

PS: was wäre dann auf der eigentlichen startseite? konzerte oder releases..? oder weiterhin ein mix aus beidem und es gabelt sich erst später? schade wäre, wenn die cede-kritiken "untergehen" (erst später sichtbar sind), weil da ja glaubs am meisten arbeit dirn steckt..?

[Bearbeitet am 10-11-2005 von wanja]

Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden Website dieses Benutzers besuchen AIM-Name
env

BeitragVerfasst am: Do Nov 10, 2005 9:01 am    Titel: Antworten mit Zitat
gibt nur wieder mehr arbeit für mich :-)
dennisthemenace
Posting Freak

BeitragVerfasst am: Do Nov 10, 2005 9:43 am    Titel: Antworten mit Zitat
ich chum ehrlichgseit gar ned recht drus wie du das meinsch, frigg bzw. find mer sets so loh wies isch und das versueche top übersichtlicht z strukturiere

wieviel bsuecher pro tag het OOS-eigentlich mittlerwile? (wenn mer vo üs 11 mal abgseht)

[Edited on 10-11-2005 by dennisthemenace]
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden
thegrid.ch

BeitragVerfasst am: Do Nov 10, 2005 9:53 am    Titel: Antworten mit Zitat
Ich find die Idee gut, aber bei mir tut sich auch die Frage nach der Startseite auf (wie bei Wanja).
frigomat

BeitragVerfasst am: Do Nov 10, 2005 10:22 am    Titel: Antworten mit Zitat
also d'startsiita wür meh oder weniger bliiba wia si jetzt isch. usser, dass ma vielicht zum zum ziel kho (z.b. konzertbericht) muass zwei mol klicka ... das isch as bizzli an nochteil, vorallem findet das dr env nit so guat ....

es ermöglicht eifach nit so startsiita relewanti sacha wia z.b. irgend a news über as konzert rsp. flyer etc. uf dr konzertsiita veröffentlicha. wichtigs wia wettbewerb wür i nochwivor au uf d'startsiia kicka ...

d'releases söttend nit untergoh, da a.) sowiso schu uf dr startsiita und b.) cd-siita ähnlich sött geh wia konzert. (mit cd vorschau, kritiken etc.)

miar händ im monat sep. 2500 lüüt kha uf dr siita ... miar söttend wiedermol werbig macha und denn werdents sicher meh ... und usserdem gits jo amigs nit sooooo viel neus uf dr siita .. das sött sich aber so au ändera ...

aprops werbig, konzertsiiita wür üs ev. ermöglicha starticket oder sowas als sponsor suacha und mit em geld endlich mol flyer oder sowas macha ...
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden Website dieses Benutzers besuchen
grimsey
Member

BeitragVerfasst am: Do Nov 10, 2005 10:25 pm    Titel: Antworten mit Zitat
finds e guäti idee ..... aber für mich gseht eifach so us, dast eifach chli meh bilder druftah hesch ... aber isch doch guät wemer uf akutelli konzert ufmerksam macht ....

gad no weg de konzertbricht. also ich chan übers roisin eine mache am SO. aber am SO gönd ja glaubs no es paar. ich würd sust eine mache über de MO. gang uf fribourg. über züri würdi au wens niemert andersch macht. de bricht vom konzert in fribourg wär eifach erst öppe am FR drufe welli ushebig ha (jez wär das chotzsmile gad passed, finds aber nöd ....)
übers vive la fête chanis au probiere. aber ken diä band genau nid.
snag
Posting Freak

BeitragVerfasst am: Fr Nov 11, 2005 12:10 am    Titel: Antworten mit Zitat
en andere, wo nid vo üs isch, auso ds forum nid bsuecht und d site zum 3.-5. mou bsuecht, würd dr unterschied nid erkönne..
d idee fing i guet, aber wenn me scho en aenderig macht, denn wirksamer und uffaeuiger..

Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden Website dieses Benutzers besuchen
frigomat

BeitragVerfasst am: Fr Nov 11, 2005 12:46 pm    Titel: Antworten mit Zitat
konzertbricht wärend natürlich cool ... wenn öppert anderscht a meinig vo züri schriiba würd, wär das natürlich au guat ...

snag hätsch denn a idee für a wirksammeri und uffälligeri änderig ?

also wenn ma denn dr zweiti schritt no mit dr CD-sektion macht (und döt gits uffälligeri änderigsmöglichkeita) merkt ma dr unterschied schu ...

as ziil damit isch jo au öppert dafür z'begeischtera für dia siita z'sorga und wenns denn immer was neues git merkt ma schu an unterschiiid, denk i ...

[Edited on 11-11-2005 by frigomat]
snag
Posting Freak

BeitragVerfasst am: Fr Nov 11, 2005 10:44 pm    Titel: Antworten mit Zitat
wenn me uf d site goht, chönnt mes e so mache, dass e wuche lang oder e bestimmti zit, grad nur es böud von ere band oder vom künstler ebe, wo de ir nöchsti zit es konzert git, isch.. eifach e site vou nur das bild, und wenn me de uf das böud klickt, chunnt me ersch uf d mainsite.. auso uf die site, wie mer se jetzt könne.. de nach daem konzi grad mit em nöchste böud vom nöchste konzi witermache..

und usserdaem würd i so sache wie statickets oder sponsormaessigi sache haut, waerbig usw, beweglech mache.. dass si sech im ene bestimmte rahme bewege.. saege mer mou ds starticket-bild isch ganz unde vo dr site, und chunnt vo unde so bis 3 cm vo dr unterkante ufe, und das immer wieder, und sobaud me dae 3cm-dicke-rahme klickt, landet me, was jo logisch isch, uf dr starticket-site..

das böud fürs forum (coole konzerte in letzter zeit und so) fing i nid so passend uf dr hauptsite, au wenns jetzt mit konzis ztue het.. en spezielle link fürs forum hei mer jo, de muess me sech nid unbedingt no aextra uf dr startsite zeige, oder?

was me no chönnt mache, so wieder jedi woche en anderi frog für d bsuecher.. aber so ne allgemeini frog, nid wie "wie findet ihr die seite" und so... d frog söu scho über d musig si, damit dr bsuecher, wo jo sicher au e musigfan isch, sin saenf mit zum thema mit eme klick uf "jo" oder "nei" oder was au immer cha gaeh.. und e klick uf das jo oder nei, heisst jo, dass er laenger uf dr site bliibt, zum sech d ergaebnis z aaluege, was die andere so gantwortet hei und so.. macht viellecht nur 7 sekunde us, aber lieber 7 sek aus gar nüt :)

söttigi sache..

Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden Website dieses Benutzers besuchen
frigomat

BeitragVerfasst am: Sa Nov 12, 2005 9:41 am    Titel: Antworten mit Zitat
dia siita wo i jetzt gmacht han isch nur an super schlechta entwurf ...
das mit em forum isch schu nit so guat, gfallt mr au nit so ... han damit nur wella ufzeiga, dass ma denn dia siita für verschiedenes kann brucha. das mit dr umfroog z.b. isch a guati idee ...
snag
Posting Freak

BeitragVerfasst am: Sa Nov 12, 2005 9:59 am    Titel: Antworten mit Zitat
wenn d frog über e band oder so isch, sött mes viellecht so mache, dass wenn me d antwort abgschickt het, denn uf dere site so verschidnigi links zum thema (worüber d frog gsi isch) agaeh.. so ne art bewiis zur antwort oder haut kommentare oder faus si meh über d band wönd wüsse, dass si meh infos kriege.. dass si denn nid aextra uf google müesse, bandname igaeh und sueche.. ond die meiste sueche jo gar nid.. so würde si grad a dr info si..

wanja
Posting Freak

BeitragVerfasst am: Fr Dez 09, 2005 9:01 am    Titel: Antworten mit Zitat
eine anregung. um mehr visuelle bewegung in die oos-page zu bringen ohne den aufwand gross zu steigern:

jeweils die neuste nuus in einem "aktuell"-fenster anzeigen. man müsste dann einfach zu jeder nuus konsequent ein bild zufügen (sollte man eh ) .

und weils alle 3-5 tage eine neue nuus gibt, wäre da immer mal wieder ein neues bild, und somit wären gleich mehrere fliegen mit einer klappe geschlagen:

- mehr bilder (was ja dem homo medialis entgegenkommt)
- mehr veränderung
- mehr beachtung der nuus
- keine erhöhung des aufwands :) (==> mal abgesehen von der einrichtung..)

...nur so ein gedanke... ==> auf der probeseite weiter oben hat frigg ja so ein aktuell-fenster eingefügt, sowas meine ich. ich würds zwischen "konzertagenda" und "partner-kritiken" einfügen. dann wären auch die beiden spalten ähnlich lang...

Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden Website dieses Benutzers besuchen AIM-Name
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Out of Space Forum Foren-Übersicht -> Anregungen Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Seite 1 von 1

Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Template/Skin (ChunkStyle) by ©Russellc (TheChunk.no-ip.com)
Best viewed in Mozilla Firefox 0.8
Fitness Studium Webhosting PHPbb styles Italien Kredite Katzen