Out of Space Forum Last active: Never
Not logged in [Login - Register]
Go To Bottom

Printable Version | Subscribe | Add to Favourites   Post new thread Poll:
Author: Subject: Wie Musikfirmen sich selber und anderen das Leben schwer machen können
bsk mostblunted
Band - BSK

Registered: 31-12-2002
Member Is Offline

Mood: stoned

posted on 7-2-2005 at 13:55 Reply With Quote
Wie Musikfirmen sich selber und anderen das Leben schwer machen können

http://www.ballz.de/sonyvsballz.html

Ich will doch nur spielen... ich tue doch nichts...

Wenn Ihr die Möglichkeit habt, folgenden Fall publik zu machen, sei es durch verlinken in Foren oder anschreiben von Online und Offline Medien wie heise, spiegel oder sonstigem, dann fühlt euch frei, das zu tun. Jede weitere Unterstützung (z.b. durch Anwälte in der Familie oder sonstiges) wird ebenfalls gerne gesehen. Aber: haltet euch an die Spielregeln und tut nichts, was ich nicht auch tun würde. Support ballz.de!

Wiedermal hab ich recht ungläubig geschaut, als ich am Donnerstag, dem 27.01.2005, meine Post durchgesehen habe...
Der Multimillionen Euro Konzern Sony Music Entertainment (Germany) hat mir über die Hertin Anwaltssozietät folgenden Brief zukommen lassen:

.... gönd uf http://www.ballz.de/sonyvsballz.html und läsed da mal dure ;)

sony sucks ...

hell is a part of the mind (Polar - cityescapes)
View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
ülf
Posting Freak

Registered: 9-4-2003
Member Is Offline

Mood: creative

posted on 7-2-2005 at 14:38 Reply With Quote

sony suckt scho lang und sowieso und überhaupt. scheiss-grosschotz-firme, alli zäme :/

mensch woni dass dureglässe han... SCHEISSAAWÄLT!!! säg mal hend die nüüt bessers ztue???

huerre siech namal. dä ander siech isch härt no härter. wäge paar online veröffntlichte SONGTEGSCHT 20'000 bi vertragsbruch (falls wieder passiert) und 750 euro uf jede fall.... chrank!

One Hand Loves The Other
View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member %FClf's ICQ status
bsk mostblunted
Band - BSK

Member Is Offline

posted on 8-2-2005 at 15:43 Reply With Quote

yeah sick ... und ihm sini argumänt ziehnd würkli ... wieso nöd es paar aktuelli cd's zur verfüegig stelle und somit werbig für band und label mache statt mit awält hinder irgendwelchne 20sec nahsecklä und dä dräcks chole vo dä arme inesuuge

würed gschider mal wieder es paar gueti künstler signe und mit däne es GUETS album produziere dänn wür nämmli s'gschäft sicher au wieder besser laufe ...
d'lüt sind ja scho tumm, aber so tumm das sie jede scheiss chaufed au nöd ... für das chamer ebä dänn soulseek, kazaa, emule etc. bruche ... aber für es richtig geils album wo alles stimmt wo es 'kunstwerk' in sich isch und wo liebi drin steckt ... da wäred sicher meh bereit defür au gäld uszgäh, mini meinig. bi mir ischs sicher so ...

View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
ülf
Posting Freak

Registered: 9-4-2003
Member Is Offline

Mood: creative

posted on 8-2-2005 at 16:04 Reply With Quote

du seisches!!!

bi mir au ;D

usserdem findi "das spiel" uuhuerredämlich und die frau... OMG ^^

One Hand Loves The Other
View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member %FClf's ICQ status
env
Super Administrator

Registered: 7-1-2003
Member Is Offline

posted on 8-2-2005 at 16:12 Reply With Quote

chrank :61:

www.envmusic.com
bsk mostblunted
Band - BSK

Member Is Offline

posted on 9-2-2005 at 16:04 Reply With Quote

das butzisch etz abeR!!!

Banshee
Junior Member
**

Registered: 25-6-2003
Member Is Offline

posted on 9-2-2005 at 16:15 Reply With Quote

:56:

Sex, Drugs und rockende Elektronik!
www.electric-circus.ch
View User's Profile Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
Post new thread Poll:

Go To Top