| Vorheriges Thema anzeigen :: Nächstes Thema anzeigen |
| Autor |
Nachricht |
cozmo
Posting Freak

|
Verfasst am: Di Jun 14, 2005 3:26 pm
Titel: Band sucht Bass & Gitarre |
 |
Wir, Piano und Drums, suchen Bass und Gitarre. Unsere Musik ist instrumental, eigenständig und vielfältig und nicht auf eine einzige Musikrichtung eingeschränkt. Einzig Metal kann man wohl getrost ausschliessen. Wir suchen weder eine reine Lead- oder Rhythmusgitarre noch einen rein begleitenden Bass, viel mehr kreative Köpfe die sich an ihrem Instrument verwirklichen wollen.
Auf das Zusammenspiel und das gemeinsame erarbeiten der Songs wird viel wert gelegt.
Das Alter ist zweitrangig, die Erfahrung am Instrument ebenso. Gewisse Ansprüche und Freude an der Musik sind jedoch Pflicht.
Bandraum in Zürich ist vorhanden und sehr gut ausgestattet.
Bei Interesse oder Fragen könnt ihr uns per Mail auf shen[AT]hrratil.net oder per Telefon : 076 / 561 06 87 erreichen.

...uelfs concert list
|
|
| Nach oben |
|
 |
bsk mostblunted
Band - BSK

|
Verfasst am: Di Jun 14, 2005 4:40 pm
Titel: |
 |
ich wür gern mit eu sounde nic, aber ich glaub für meh als es paar jams wirdi eifach kä zit ha und ich weiss halt au nöd was du dir fürn gitarrischt wünschisch *g* ...

| Nach oben |
|
 |
cozmo
Posting Freak

|
Verfasst am: Mi Jun 15, 2005 9:41 am
 |
oh nici! ich würd au gern mit dir soundä und ich chönt mr zur ziit au niemmer passenders als bandgitarrischt vorstelle, aber sproblemwort isch scho gfalle -> BAND!
du spielsch in 2 bands... beid sehr geil... und für ä dritti langeds natürlich nöd, isch absolut klar. ab und zue chömmer sicher soundä.. aber mi sueched hald scho eine für immer und vor allem regelmässig. also äs feschts mitglied.
aber merci fürs komplimänt , isch ä ehr, sowas vo dir zghöre ;)
aber mi chönd eigentlich ma wieder chli jame/probe! ÄNDLICH mal euse song schriibe! sind nämli eh gad wieder voll am songwrite :)

...uelfs concert list
|
|
| Nach oben |
|
 |
bsk mostblunted
Band - BSK

|
Verfasst am: Mi Jun 15, 2005 11:09 am
 |
danke retour für s'komplimänt, fühl mi geehrt das höch i dinre wunschlischte stahne ;) ... uf jedä fall müemer mal euse song zäme mache, ich wird dänn sicher au als feature uf d'bühne cho wänn das mal sött live performt werde *grins* freu mi scho druff!
| Nach oben |
|
 |
bsk mostblunted
Band - BSK

|
Verfasst am: Mo Jun 20, 2005 9:26 am
 |
hät sich dä steff mal gmolde??
| Nach oben |
|