frigg
|
| posted on 27-3-2003 at 15:04 |
|
|
Southside Festival
Hallo Zusammen !
Hab einen Text zum Southside-Festival getippt ! Ihr findet ihn in den News
Was denkt ihr darüber ? ist doch meeega dieses line-up ! ... am meisten freue ich mich auf Radiohead !
geht ihr auch hin ?
www.out-of-space.ch
The Swiss Music Page
for Triphop, Downbeat, etc.
|
|
|
bsk mostblunted
Band - BSK

Posts 612
Registered 31-12-2002
Location BSKdorf
Member Is Offline
Mood: stoned
|
| posted on 27-3-2003 at 16:59 |
|
|
Nici
ja schoklar bini au det
und schoklar freui mi am meischte uf radiohead, aber au di andere acts sind nöd ohni!
ooooohmann wänn isch es ändli so wit???
|
|
|
bsk mostblunted
Band - BSK

Posts 612
Registered 31-12-2002
Location BSKdorf
Member Is Offline
|
| posted on 27-3-2003 at 17:09 |
|
|
nomal ich
ich bin auno huere gspannt uf dä Skin ( ex skunk anansie) ihres solo-projekt!
nimmt mi mega wunder wie das tönt!
|
|
|
frigg
|
| posted on 31-3-2003 at 19:11 |
|
|
jo und mi nimmts wunder öb sich das grücht mit zwan bestätigt, wär mega geil .. zwor kai triphop, aber i liaba eifach am corgan sini stimm
www.out-of-space.ch
The Swiss Music Page
|
|
|
christine
Junior Member

Posts 57
Registered 18-3-2003
Location Wallis
Member Is Offline
Mood:
|
| posted on 31-3-2003 at 19:33 |
|
|
Und ich cha wiedermal nit gah ;(
Blödi Jahreprüfigä.
ich hoffu für eiw, dass das mit zwan stimmt..
de lüägu sus ich halt de im fernseh.. *buuuhhh*
Hello my friend. Tell me where you go, and I tell you better..
|
|
|
env
|
| posted on 1-4-2003 at 11:21 |
|
|
http://www.hurricane.de/hurricaneneu/index.php fast das selber lineup, ausser das noch björk spielt
|
|
|
bsk mostblunted
Band - BSK

Posts 612
Registered 31-12-2002
Location BSKdorf
Member Is Offline
|
| posted on 1-4-2003 at 14:50 |
|
|
ja klar hurricane und southside mached genau s'gliche line-up am gliche weekend ...
|
|
|
frigg
|
| posted on 8-5-2003 at 15:03 |
|
|
so, bin jetzt auch stolzer besitzer eines southside-tickets ) ...
ich weiss zwar noch nicht mit wem ich gehe .. aber fals ich niemand finde, wird ja schon wer mitkommen ... oder ? .... ODER ??????
www.out-of-space.ch
The Swiss Music Page
|
|
|
ülf
Senior Member

Posts 839
Registered 9-4-2003
Location Zuerich
Member Is Offline
Mood: strange
|
posted on 8-5-2003 at 15:52 |
|
|
southside swiss squadron ^^
asleep&co, bsk&co, asaraki&freundin und cozmo (also auch ich gehen alle ans southside ausgerüstet mit allem was man so braucht und gemeinsamer stärke, die macht ist unser in tagen der dunkelheit, blablabla und ich bin da!
- Ballad Alteration
' Shen . 17
|
|
|
ülf
Senior Member

Posts 839
Registered 9-4-2003
Location Zuerich
Member Is Offline
|
| posted on 8-5-2003 at 15:53 |
|
|
was ich eigentlich sagen wollte: DU KOMMST HOFFENTLICH MIT UNS!!!!
- Ballad Alteration
' Shen . 17
|
|
|
bsk mostblunted
Band - BSK

Posts 612
Registered 31-12-2002
Location BSKdorf
Member Is Offline
|
| posted on 9-5-2003 at 07:51 |
|
|
ja scho klar mir sind schwizer botschafter am fäscht vo dä guete musig! und alli chömed mit eus!!! : ) big swiss zält-city *g*
... hoffentlich tüend nöd all blöd wämmer e zürifahne mitnämed *lol*
|
|
|
frigg
|
| posted on 30-5-2003 at 13:21 |
|
|
langsam aber sicher steigt die vorfreude zum southside festival (das programm haut mich immernoch vom sockel !)
freitags werde ich wohl eher an der hauptbühne anzutreffen sein und muss wohl auf moloko verzichten, denn bei radiohead muss ich mir schon einen guten platz reservieren 
Samstags wirds dann wohl eher triphopiger an der zeltbühne. ich denke spätestens ab goldfrapp werd ich dort sein. auf coldplay muss ich glaub auch verzichten 
ich kenne jedoch nicht alle bands. hat jemand noch einen besondern tipp von einer band, welche ich mir unbedingt reinziehen sollte ??
www.out-of-space.ch
The Swiss Music Page
|
|
|
ülf
Senior Member

Posts 839
Registered 9-4-2003
Location Zuerich
Member Is Offline
|
| posted on 30-5-2003 at 14:33 |
|
|
blackmail (indie), kettcar (hat mir jemand gesagt, kenne sie selbt nicht)
die rocken geil find ich! kettcar laut kollege!
meine prioritäten liegen ganz klar bei radiohead, gus gus und massive attack.
än schönä
nicolas
P.s. konzertbericht moloko kommt ja bald, aber die sind mittlerweil schon seeeehhhhr housig .... gehen aber ab =)
- Ballad Alteration
' Shen . 17
|
|
|
frigg
|
| posted on 31-5-2003 at 08:21 |
|
|
ja blackmail sollen gut sein, wobei die werden ja sehr von mtv und anderen deutschen medien hochgepushed, oder täuscht das ?
ich glaube auf gusgus kann ich verzichten, denn irgendwie sind sie nicht mehr das was sie waren .. oder `
bei radiohead ist der fall ja klar .. und massive attack auch, aber weiss nicht ob ich dann noch da bin 
www.out-of-space.ch
The Swiss Music Page
|
|
|
Bloesch
Member

Posts 157
Registered 10-5-2003
Location Zürich
Member Is Offline
Mood:
|
| posted on 31-5-2003 at 08:39 |
|
|
Ich finde Coldplay ist auch erwähnenswert, Sie werde ich mir bestimmt nicht entgehen lassen.
|
|
|
ülf
Senior Member

Posts 839
Registered 9-4-2003
Location Zuerich
Member Is Offline
|
| posted on 1-6-2003 at 00:48 |
|
|
hmmm ja also coldplay find ich auch nicht übel => parachutes finde ich suuuuper 
aber die "neue" findi ich ziemlich übel und genauso schade wie sie sich langsam immer mehr vergiften lassen von "denen" und das mekt man nunmal.. denk ich.
the scientist ist natürlich hammer *g
ich sterbe jedesmal wenn ich den song höre, hoffentlich spielen sie ihn am southside =8)
blackmail werden gepusht? wusst ich gar ned.. send die nimmer öndergründ? 
- Ballad Alteration
' Shen . 17
|
|
|
frigg
|
| posted on 1-6-2003 at 08:57 |
|
|
parachute isch würklich genial ! jedoch ka ma doch nit parachute supper finda und dia neu ziemlich übel ??? ... sorry, häsch si überhaupt recht glosed ? .. also parachute isch klar besser, aber coldplay isch iarem sound treu bliiba und macht immerno geniala sound. und i denka jeda, wo parachute gliebt hät (und realistischerwiis igseh hät, dass z'zweita nüma ganz so genial kann kho) isch au mit dr neua cd z'friiida .. also i bin meh als z'friida und find si au huara geil !!!
was findsch denn an dr neua so übel im verglich zur alta ? verstohn di nit !
was meinsch mit vergiften ? wäga da teenies und jeda wo meint er kenni coldplay ? .. jo, do könns au nit viel dafür, denk i !
aber am southside muass i glaub uf coldplay verzichta, ok zu gunschta vo beth gibbons und sigur ros ! ... coldplay han i sowiso schu gseh, ok, dia andera zwei zwor au ! ... aber bethgibbons isch eifach meeeeeeeega schöön gsi !!! .. und sigur ros kunnt ama openair sicher au mega geil (wobi coldplay sind au mega geil gsi live, huara **** )
www.out-of-space.ch
The Swiss Music Page
|
|
|
ülf
Senior Member

Posts 839
Registered 9-4-2003
Location Zuerich
Member Is Offline
|
| posted on 1-6-2003 at 22:04 |
|
|
i glaube nöd, dass ich än absolut schräge uusnahm bin, was s'nöd möge vom neue album ahgaht.
jedefalls, findi da blödsinn, vo wäge es isch klar dass nach parachutes nüüt bessers bringe chasch! kennsch tool richtig? kennsch pearl jam richtig? oder queens of th..? i meine massive kännsch ja au und i find mezzanine isch ä steigerig vo protection und 100th window ä no krasseri vo mezzanine. aber gschmäcker sind verschiede und musig&mänsche chammer ned verstah 
die "neu" vo coldplay findi ebbe zum teil sehr billig und huerre kitschig poppig. aso echt eklig. und skonzept vom album isch au nöd spannend.. minere meinig nah. mir gfalled öppe vier oder feuf stuck und die ander hälfti vollllll nöd geil, deshalb liidets für mich sganze album und i losse ebbe immer numme albe und kei stuck, hani mr so aagwönnt.
chaschper? säg au ma was drzue, understütz mi da chli!! i weiss du stimmsch mr zue *g
beth gibbons und sigur ros... hmmm SO ÄN SCHEISS!! WIESO HEND DIE MÜESSE COLDPLAY ZU DÄRÄ ZIIT PLATZIERE!! es sind alli drüü so schön (sigur ros findi zwar chli langwiilig, aber guet findis scho!) ... hmmm.. i hami eigentli scho für coldplay entschiede... aber jetz wos seisch... ne glaub scho dassi coldplay gane.
gruess
nicolas
|
|
|
ülf
Senior Member

Posts 839
Registered 9-4-2003
Location Zuerich
Member Is Offline
|
| posted on 2-6-2003 at 07:41 |
|
|
zitat frigg: "was meinsch mit vergiften ? wäga da teenies und jeda wo meint er kenni coldplay ? .. jo, do könns au nit viel dafür, denk i !"
=> i dänkes scho. und was meinsch mit "jede wo meint er kenni coldplay" ? bruucht mr neuerdings än musiglosschii zum als qualifiziert gnueg für "gueti" musig zgälte? i dänke es git än guete grung, dass vieli teenies uf die neu cd stönd. (z.B. clocks... findi grässlich)
gruess
nicolas
|
|
|
bsk mostblunted
Band - BSK

Posts 612
Registered 31-12-2002
Location BSKdorf
Member Is Offline
|
| posted on 2-6-2003 at 14:15 |
|
|
achachach ...
ich finde s'neue coldplay album au nöd soooooo guet wie s'alte. aber das grad als mischt go betittle gaht mer dänn scho chil zwit nici! s'isch halt 'popiger' aber immerno coldplay. ok glaubs so vom songwriting/lyrics hät dä chris da scho chli kitschelet *g* ....
bim alte album isch eifach jedä track en ohrwurm und - da mues ich am frigg rächt gäh - das isch sehr schwär, wänn nöd unmöglich z'toppe.
ich han woni s'neue coldplay abeglade han mi zerscht uhuere dra müese gwöhne (gaht dä satz??). aber es isch eifach verdammt gueti, schöni musig!
und vowäge southside chani nur eis säge ... öhm ... *g*
ich gang siiiiiiicher go coldplay luege, das rockt eifach no am ehnschte und im hallestadion sinds eifach genial gsi! beth gibbons und sigur rós ... au sehr schön, mit sicherheit! aber ebä nici mir sind ja z'fribourg gsi und ich dänk mer am southside wirdi nöd minder bsoffe si und drum wirds mer eifach z'lasch ine cho ... sigur und beth ... was mer nöd sött verpasse isch eifach dä letscht song vo sigur ros ... das wird eh wider 'popsong' si ... und dä spileds live sicher 15min und dä ROCKT!!!
... schlussändlich entscheidi glaubs eh spontan vor ort uf wasi grad luscht han!
cheers nici
Pflückt Rosenknospen solange es geht, die Zeit sehr schnell euch enteilt,
dieselbe Blume, die heute noch steht, ist morgen dem Tode geweiht.
|
|
|
frigg
|
| posted on 2-6-2003 at 15:27 |
|
|
nei, i kenna pealjam und tool nit. aber jo i kenna massive attack. do isch aber an unterschied. i han nit gseit grundsätzlich könn ma as top album nüma überbüüta. aber bi parachutes isch es z'debut album gsi. coldplay hät "kai" sau kennt und denn isch parachute kho uf ei schlaag. das isch eifach genial gsi .. und das nomol z'erreicha wär meeeega schwär gsi und isch au ganz nit glunga ...
bi massive attack isch das anderscht gsi : blue lines ... wird toppt durch protection und wird topt durch mezzanine (dia breit massa denkt so) ...das isch a entwicklig zu immer geilerem sound gsi ... blue lines isch zwor geil, aber do hätti ma schu dazumals könna denka, dass das toppet kann wärda ... bi mezzanine isch das schu anderscht, vieli händ das au für un-toppar ghalta und es isch für vieli nüma toppt worda.
zruck zu coldplay: do bin i mit em nici sinera meing: es isch zwor nüm so geil, aber es isch immerno typisch coldplay-sound.
und jo, jeda track isch an ohrwurm gsi uf parachutes, aber genau das zeigt doch au, dass dia melodia eifach wunderschöön gsi sind, aber eba ohrwurmtauglich. also i meina wia er singt "wie live in a beautiful world..." .. das isch doch au kitschig, ülf `? .. aber es isch halt geila kitsch !! wunderschööna kitsch ... und dia neu isch immerno glich wunderschöön kitschig, au wenn si as bizzli an tüüfgründigkeit verlora hät rsp. dia glich tüüfgründigkeit nüm ganz erreicht worda isch.
nei, ma brucht kein musiglosschii, ülf, das isch jo a froog gsi, will i nit gwüsst han was du mit vergifta meinsch.
aber i glauba was d'teenies losend, hät wenig mit em sound selber z'tua. d'teenies losend doch was na vo da media verkauft wird, und das findents cool und das losends und dia konzert sind usverkauft im hallastadion.
dia macht händ eifach d'media ... vorhär hät sich kai sau für coldplay intressiert, will d'teenie-presse sich nit drum kümmeret hät, glauba si hättend glich z'potential kha zum as hallastadion usverkaufa, aber es sich halt nit vermakrtet worda. drum wärs sehrworschnidlich bi parachute eifach as rote-fabrik-konzert alla turin brakes oder supergrass worda. und dass a band lieber im usverkaufta hallastadion spielt und dia entsprechendi promotion dafür unternimmt isch jo klar. (okpromotion und so entscheidet e z'management, aber für dia isch das no klarer --> Geld)
und jetzt intressiert sie sich eifach dafür, obwohls (minera meinig nach) nit krassi stiilwechsel gmacht händ und voll uf breiti massa asprecha ganga sind (Wia. z.b. damals morcheeba).
mit "jeda meint er kenni coldplay" meini dia lüüt wo nur 2 lieder kennent (dia vor hitparada)
am southside häsch recht, nici .. alkoholkonsum .. aber dia bands sind jo soo geil, do han i jo kai ziit zum suufa ( ... aber eba, i muass denn au spontan entscheida ... beth isch eba schu au brutal geil gsi im kauf, aber eba, coldplay au .. und openair kunnt coldplay au mega geil ina .. mal kukkn
uf isch das viel, goht das zum schicka ? 
www.out-of-space.ch
The Swiss Music Page
|
|
|
ülf
Senior Member

Posts 839
Registered 9-4-2003
Location Zuerich
Member Is Offline
|
| posted on 2-6-2003 at 15:50 |
|
|
southside - coldplay
ok, also das posting (da obe über mir) findi no guet. aber i gsehs doch no biz andersch. isch ja gliich. ich gib mal irgendwänn mal no min sänf däzue (aso i finds no ä interessanti diskussion... und wie scho über icq beredet, frigg, mi figged eus nöd a, mi diskutiered eifach scharf *G)
än schönä abig, gah jetz hei *jupi*
nicolas
mini coldplay favorite (hoffe die sspieleds dänn):
- everythings not lost
- sparks
- high speed
- YELLOW 
- the scientist
- und soen huerre psychodelische uf dä neue cd wo a pink floyd erinnered, fallt mr gad dä name nöd ii. dä isch sooo geil =)
was sind so eui favorite? oder isch das scho zu fesch off-topic?
- Ballad Alteration
' Shen . 17
|
|
|
frigg
|
| posted on 2-6-2003 at 15:54 |
|
|
jo das isch dii strategie wenn wetsch dass dr ander kai argument meh hätsch, schriibsch eifach sooooo viel, dass es ihn aschisst zum antworta 
sorry fürd mengi, danka fürs guat finda
finds au kai scharfi diskusion (dia frog isch nur kho wäga bekannta alta vorkommnis, aber das ghört nit dohera)
i findas a geili diskusion, genau wia bi OM/Archive-Diskusion .. i meina so isch as forum doch viel geiler als sinnloses anders züügs (will dia diskusion nit wieder starta, nur as gegabispil ufbringa)
www.out-of-space.ch
The Swiss Music Page
|
|
|
nurgler
Junior Member

Posts 30
Registered 17-5-2003
Location Lausen
Member Is Offline
Mood: leseesses (97)
|
| posted on 9-6-2003 at 12:20 |
|
|
jaja, no einehalb wuche und ich cha ändlich s'southside gnüsse, *woah*. vorallem s'programm brucht fascht keini verbesserige meh, ich ha jetzt scho müeh alles wo mich interessiert unter ein huet z'kriege..., vorallem will ich sigur ros und coldplay unbedingt gseh, und diä überschnide sich unglücklicherwis.
my southside favorites:
I. sigur ros
II. röyksopp
III. coldplay
IV. goldfrapp
V. live
(VI. radiohead)

|
|
|
frigg
|
| posted on 9-6-2003 at 12:40 |
|
|
jo das mit coldplay isch blööd ... hans glicha porblem !
was isch mit live ? wer isch das ?
www.out-of-space.ch
The Swiss Music Page
|
|
|