nurgler
Member

Posts 138
Registered 17-5-2003
Location Lausen
Member Is Offline
Mood: leseesses (97)
|
| posted on 9-2-2004 at 16:59 |
|
|
ARCHIVE
zur information: archives neues album 'noise' wird am 29.03.2004 das licht der plattenläden erblicken. man darf gespannt sein...
|
|
|
frigg
|
| posted on 9-2-2004 at 17:18 |
|
|
juhuu ... bin extrem gespannt :)
www.out-of-space.ch
The Swiss Music Page
for Triphop, Downbeat, etc.
|
|
|
bsk mostblunted
Band - BSK

Posts 1143
Registered 31-12-2002
Location BSKdorf
Member Is Offline
Mood: stoned
|
| posted on 9-2-2004 at 17:25 |
|
|
es isch aber imfall scho e neui archive cd dusse!!! 'by michael vaillant' also am 10.10.03 isch die usecho ... hm so schnäll 2 albe??? straange, aber isi, mich störz nöd *lach*
Change your heart
Look around you
Change your heart
It will astound you
I need your lovin'
Like the sunshine
Everybody's gotta learn sometime
|
|
|
frigg
|
| posted on 9-2-2004 at 17:45 |
|
|
isch das nit an soundtrack zu ma film ?? ...
und wenn mr grad dabi sind, wia isch dä so ??
www.out-of-space.ch
The Swiss Music Page
|
|
|
nurgler
Member

Posts 138
Registered 17-5-2003
Location Lausen
Member Is Offline
|
| posted on 9-2-2004 at 17:57 |
|
|
michel vaillant ist ganz okay, es handelt sich hierbei um einen ost.
doch, das neue 'noise' wird gemäss dem was ich bis jetzt gelesen habe bei weitem besser als 'you all look the same to me', und das ist, obwohl ihr das kaum verstehen könnt, in meinen augen ist diese cede das beste was die engländer bis jetzt fertiggebracht haben.
trip-hop meets pink floyd while smoking a joint:D
|
|
|
frigg
|
| posted on 9-2-2004 at 21:18 |
|
|
wieso sollen wir das nicht verstehen ? .. also ich finde "all look..." auch besser als londinium ...
www.out-of-space.ch
The Swiss Music Page
|
|
|
nurgler
Member

Posts 138
Registered 17-5-2003
Location Lausen
Member Is Offline
|
| posted on 9-2-2004 at 21:31 |
|
|
dann bin ich ja froh, dass ich mit meiner aussage auf verständnis stosse. ich habe das nur gesagt, weil londinium ein all time classic im trip-hop genre ist. ich mag londinium sehr, aber you all look the same ist meiner meinung nach noch eine klasse besser:).
ich das bisher vergessene album von archive ist auch mehr als nur bedingt empfehlenswert 'take my head'. diese cede wurde übrigens wie auch londinium von david gilmour mitproduziert...
|
|
|
dennisthemenace
Member

Posts 322
Registered 7-4-2003
Location frauenfeld-city
Member Is Offline
Mood: dada
|
| posted on 10-2-2004 at 10:26 |
|
|
also mis archive-lieblingsalbum isch ganz klar TAKE MY HEAD
zum "you all look..." hani de zuegang bit jetz nonig richtig gfunde :(
wie isch denn s neue (also de soundtrack?)
|
|
|
nurgler
Member

Posts 138
Registered 17-5-2003
Location Lausen
Member Is Offline
|
| posted on 10-2-2004 at 17:19 |
|
|
nein, 'by michael vaillant' ist der soundtrack. die neue heisst 'noise' und ist meines wissens ein ganz normales studioalbum
|
|
|
Sofarocker
Junior Member

Posts 67
Registered 2-5-2003
Location Emmenbrücke (LU)
Member Is Offline
Mood: eeeeaasypeeeasseeheeeyaaa...
|
| posted on 11-2-2004 at 23:44 |
|
|
u look all... wieder mal in den player schmeiss... *entspann*
|
|
|
nurgler
Member

Posts 138
Registered 17-5-2003
Location Lausen
Member Is Offline
|
| posted on 4-3-2004 at 18:16 |
|
|
http://www.e-compil.fr/produit.jsp?section=0&axis=-1&id=24048 reinhören in einen neuen archive-song mit dem titel '**** you' könnt ihr beim obgenannten link!
|
|
|
nurgler
Member

Posts 138
Registered 17-5-2003
Location Lausen
Member Is Offline
|
| posted on 16-3-2004 at 18:33 |
|
|
die erste single ab dem neuen album 'noise' wird übrigens den titel 'mysterious girl' haben
|
|
|
nurgler
Member

Posts 138
Registered 17-5-2003
Location Lausen
Member Is Offline
|
| posted on 26-3-2004 at 14:43 |
|
|
ich habs, nach dem ersten durchhören und schauen der dvd bin ich überwältig...! der tipp für schöne und intensive stunden alleine oder zu zweit...
|
|
|
bsk mostblunted
Band - BSK

Posts 1143
Registered 31-12-2002
Location BSKdorf
Member Is Offline
|
| posted on 8-7-2004 at 11:52 |
|
|
wer isch alles no in montreux am mäntig???
mono tönt ja au ganz intressant ...
""Under the Papal Tree» hiess ihr Albumerstling, bei dem John Zorn mitwirkte. Später zeigten die vier jungen Künstler mit «One Step More and You Die», was sie wirklich drauf haben: instrumentalen, brachialen Rock mit gelegentlicher Alptraumstimmung. Musikalisch liegen sie zwischen Sonic Youth und Mogwai. Mit kamikazeartigen Gitarrenriffs entladen sich Mono demnächst auf ihrem nächsten Album Walking Cloud and Deep Red Sky, Flag Fluttered and the Sun Shined ." (www.montreuxjazz.com)
Change your heart
Look around you
Change your heart
It will astound you
I need your lovin'
Like the sunshine
|
|
|
dennisthemenace
Member

Posts 322
Registered 7-4-2003
Location frauenfeld-city
Member Is Offline
|
| posted on 8-7-2004 at 21:21 |
|
|
*aufstreck* iiiich *freu*
hey aber noch dere MONO-churzbeschribig freu mich fascht no meh uf die ;)
bin eh grad voll im mogwai-fieber! han mer no d ROCK ACTION zuetah des tages ...
|
|
|
bsk mostblunted
Band - BSK

Posts 1143
Registered 31-12-2002
Location BSKdorf
Member Is Offline
|
| posted on 11-7-2004 at 12:18 |
|
|
hallo ich fahre morn mit em auto uf montreux vo züri ... wer will mitcho ... es hät 3 plätz ... ich hett villicht sogar no es ticket ... eventuell
Change your heart
Look around you
Change your heart
It will astound you
I need your lovin'
Like the sunshine
|
|
|
bsk mostblunted
Band - BSK

Posts 1143
Registered 31-12-2002
Location BSKdorf
Member Is Offline
|
| posted on 12-7-2004 at 10:59 |
|
|
tja demfall ...
Change your heart
Look around you
Change your heart
It will astound you
I need your lovin'
Like the sunshine
|
|
|
bsk mostblunted
Band - BSK

Posts 1143
Registered 31-12-2002
Location BSKdorf
Member Is Offline
|
| posted on 13-7-2004 at 12:52 |
|
|
ja demfall mues ich jetz mal min sänf zum gestrige konzert abgäh, schreit ja dena... *g*
im grosse und ganze isch es en verdammt coole abig gsi, aber fangemer doch vorne a!
mir sitzed im stau vor dä usfahrt montreux und warted bis es ändlich witeraght, immer meh autos trucked vo dä linke spur no ganz churz ine und das macht eusi wartezit au nöd chürzer, scheissdrängler - aber egal, mir schaffeds dänn schlussändlich und verpassed dänn d'ifahrt in parkplatz vom festival, was eigentlich ja au egal gsi isch will dä isch uhuere wit weg gsi vom eigentliche gschehe. also fahred smid und ich witer downtown mit dunene schibe und lönd fetti sound usem auto tönte .. (the roots - stay cool *g* ) ... uf dä 'ussichtslose' suechi nachme parkplatz verschlahts eus immer witer nach montreux .. am auditorium stravinski verbi ... dänn liechtblitz vom nici, und mer büged links ufe und det häts en parkplatz ... staht zwar mer dörf nur 2h parkiere aber s'risiko vonre buess nämed mer gern in chauf für das mer nöd so wit müend laufe ... hmmmmmm ... ich gang dänn mal go zahle und es stellt sich use das mer sogar bis am nächschte morge am achti dörfed da stah für 2.- ... goilsn .. dänn abe ad promenade!
scho die erste probene für irgend en tv uftritt vo somne französische sänger wo di ganz zit nur eis lied checkt hät woner irgendwas vo 'j'ai besoin blabla' gsunge hät ... irgnedwie händ d'lüt nöd gschanllt das es immer s'gliche lied isch und 3mal applaus gäh! j'ai besoin hani mer au dänkt und mal s'erste bier ufgmacht .. 
witer chömeder mer zunre verdammt coole bluesband bestehend us gitti, drums und bass... det simmer - will zwüschezitlich afange hät rägne under en 'sunne'schirm ghockt und händ euses bier gschlürft und dä passende kläng zueglost. dä gitarrischt häts rächt im griff gha aber irgendwänn isch au dä spass verbi gsi und mer sind witer .. jazz händ müese gwächslet werde .. das isch ja bekanntlich die gröschti inahmequelle vom ganze montreuxfestival ... man rechne ... 300'000 besucher und jede nimmt 2-3 jazz mit hei ... (1jazz=1SFr) ... git es agnähms sümmli :) hehe!!
mit cash im sack simmer dänn eusi bändel go itusche und chli go luege was da so abgaht und im citydisc hani mer ändlich d'LONDINIUM cd chöne poschte woni scho so lang het sölle ha!!!
mitlerwile isch es scho 20ab8i gsi und mir sind gspannt gsi wie das die konzert idä miles davis halle so werded, drum mal wieder es bier ufgmacht ... (warum drum?!) und dänn gmerkt das mer kä dose dörf inenäh. ok was macht mer da? mer suecht bächer! isch no schwierig wämmer nöd weiss was bächer uf französisch heisst , aber mir händs mit detektivischer schlöiniss usegfunde ... 'c'est le verre'... haha ... ok guet grüstet vor dä halle am umlääre, aber dä smid isch unfähig und es schumed wie wild! dur das wird es lokals meitli uf eus ufmerksam wo dütsch chan redä und figgd en a das er au zimmli schlächt isch ... ok ich han dänn fertig igschänkt *g* und mer händ ere au 'un verre' abote was sie natürlich nöd verneint hät ... d'céline hät eus dänn ihrne 2 dütsche kollege känneglernt und mer sind is gspröch cho ... es hät sich usegstellt das de eint en radiosänder hät in ulm und dä ander e eigni pr firma und er sälber manager vonre berliner electropoptriphopwasweissichband isch ... www.super700.de ... ok simmer scho zmizt im buisness am start gsi hämmer auno eigewerbig gmacht und villicht gits konzi in berlin oder sie chömed uf züri wer weiss, man wirds sehn' ...
ok nacher simmer ändlich dine gsi und di erst 'band' isch scho am spiele gsi , sind eigentlich nur 2 type gsi mit es paar synths wo d'helfti ab sequencer gloffe isch und sie nochli ufm piano umeklimperet händ und es paar flächene bigfüegt ... het mer chli meh beats gwünscht - vorallem nöd so 'technoidi' ... d'visuals sind uf jedäfall spacig abgfahre gsi und es hät nach joint gschroue. leider hät niemer vo däne 'franzose' in da house es pape gha und das vorhabe hät müese uf unbekannti zit verschobe werde. gäg di 10ni isch s'set mitme rächt härte technobeat z'änd gange und ich han mer en wodka adä bar gholt. mono sind ufd bühni cho und händ afange ihri instrumänt stimme (härzig) :) und dänn häts agfange ... langsam, ruig, entspannt sind die 4 japaner uf dä bühni gstande bzw. gsässe und händ wunderbari kläng us ihrne gitarrene zauberet. es isch eifach immerwieder geil id miles davis halle gha und z'wüsse das dä sound det ine so hammermässig isch, es komplimänt ad mischer, s'drum hät supergeil tönt!! ALLES hät perfekt tönt! s'konzert vo MONO isch würkli mit mogwai z'vergliche gsi, aber überhaupt nöd im negative sinn.postrock vom feinschte no need for microphones!!! immer wieder härti usbrüch und dänn ganz ruhigi parts ... es hät gläbt, es isch ehrlich gsi, es isch acho. bi mir zumindescht! leider ischs scho nach knapp 45min z'änd gange. ich weiss nöd genau sie händ glaubs nur 5 oder 6 lieder gspielt, aber es hät sich allemal glohnt, und mir nüt wie zum bancomat und dänn hindere go mono-shirts poschte!!! hehe :) han eigentlich no die süssi japanerin am stand welä fröge öbs d'cd au in STEREO gäb, aber has dänn glah, weiss nöd öb sie das so glatt gfunde hett! *g*
nach 2 witere bier sind dänn ändlich archive uf dä bühni gstande und ich han mer so gwünsch das sie was vo londinium oder em 2.album spiled... aber ich bin bitter entüscht worde. dur das ich di neue sache prakt. gar nöd känn hät mich das konzert überhaupt nöd packt, nöd gfesslet, käne vo dä erste songs isch mer irgendwie blibe und obwohl 7 lüt uf dä bühni gstande sind isch immer no rächt vill sound am konserve gloffe, so wienich das mitübercho han. dä sänger hät e gueti stimm aber nüt bahnbrächends und dä sound hät halt eifach britisch tönt wie villi anderi bands au ... es chan ja nur besser werde hani mer dänkt, 'sie müend eifach again spile dän isch alles wieder guet!' und so gäges ändi vom set hani scho chli angscht übercho, das ich würkli schwär entüscht wird. aber mer sind dänn au mal es bizz no id lüt ine und chli füre gstande und das lied wo da grad gspielt worde isch hät mi zum erste mal irgendwie 'gfläscht' ... relativ härt und sphärisch und laaaaaaang s'gliche ... ähnlich wie agian, aber ebä glich nöd ... uf jedä fall hani da s'erstmal ganz ehrlich und lut chöne klatsche! und dänn isch again cho! :D ... wie scho erhofft hät sichs glohnt nume wäg dem track *g* ... tönt jetz bös, aber es isch für mich so gsi, ich lieb das lied und es isch glaubs au dä gröschti hit wo archive bis jetz produziert händ. . näbedem kultige londinium album !!! nach again sinds ab dä bühni aber dänn nomal cho und händ minre meinig nah e zimli laschi zuegab gspielt, isch ja schön gsi das lied aber ... naja, ich säg nüt meh! *g* nach em konzert wieder frisch fröhlich use und leider kä jazz meh idä täsche gha und au kä luscht zum 'duregheie' simmer langsam zum autospaziert und händ eus dänn uf dä heiwäg gmacht zu dä kläng vo londinium simmer über d'autobahn gfloge und irgendwänn zmizt idä nacht oder scho fascht am morge z'züri acho und det dänn hani ändlich min verdiente joint chöne rauche und bin zfriede is bett go chröse.
Change your heart
Look around you
Change your heart
It will astound you
I need your lovin'
Like the sunshine
|
|
|
env
|
| posted on 13-7-2004 at 13:04 |
|
|
he nici hesch de bricht ned gad welle uf dütsch schriebe und online schalte ?
|
|
|
resi
Member

Posts 452
Registered 10-12-2003
Location luzern
Member Is Online
Mood:
|
| posted on 13-7-2004 at 13:06 |
|
|
ech han jetz mou t'höufti gläse... ech bruche en pause...
|
|
|
bsk mostblunted
Band - BSK

Posts 1143
Registered 31-12-2002
Location BSKdorf
Member Is Offline
|
| posted on 13-7-2004 at 16:54 |
|
|
*ggg* magsch nöd so lang läse resi, isch's so asträngend, oder staht eifach nur müll??? :)
env ja wänni monr mal zit han dänn schrib en no uf dütsch ok?
Change your heart
Look around you
Change your heart
It will astound you
I need your lovin'
Like the sunshine
|
|
|
bsk mostblunted
Band - BSK

Posts 1143
Registered 31-12-2002
Location BSKdorf
Member Is Offline
|
| posted on 13-7-2004 at 17:01 |
|
|
btw sorry für di ville schribfehler han chli en stress gha ...
Change your heart
Look around you
Change your heart
It will astound you
I need your lovin'
Like the sunshine
|
|
|
resi
Member

Posts 452
Registered 10-12-2003
Location luzern
Member Is Online
Mood:
|
| posted on 14-7-2004 at 06:38 |
|
|
nei... de brech fend ech de hammer... sehr autäntisch... aber äbe mondart...
|
|
|
gab
Junior Member

Posts 68
Registered 3-6-2003
Member Is Offline
Mood:
|
| posted on 14-7-2004 at 12:16 |
|
|
ey du lied, isch lieb disch du lied, n liebeslied *g*
oder wie isch das scho wieder gange? *g*
nette bricht. ich schriebe vom mäntig abig leiber kein bricht ;)
|
|
|
dennisthemenace
Member

Posts 322
Registered 7-4-2003
Location frauenfeld-city
Member Is Offline
|
| posted on 14-7-2004 at 12:50 |
|
|
coole leseSTOFF, nici 
vor allem wenn mer selber au det gsi isch!
---
mit parkplatz und co. hend mer au ziemlichi probs gha zersch.
insgesamt sinds dasmal eh langi ca. 6h areis gsi. bis zum parkplatz finde vo ffeld us (via grossem umweg nach rapperswil & raschthalt incl. ps: bald wirds en neue raschtstätte-füehrer geh ufem markt haha!) & eigentlich heted mir ja zersch no nach lausanne welle chli go sein! aber nix war. zeit schlussendlich zu knapp
denn: parkplatz gfunde! - ab uf de bus zum festival! - billet welle itusche!
uuups. d billet im auto verhangt! super start. de festivalbusfahrer mitme gmisch us Franz. & engl. nachem weg froge... & back to the parkplatz
...irgendwenn im verlauf vom obig het me denn mal no 2 bekannti (bzw. 1) us zh atroffe. leider hets miteme folgende treffe ned klappt
& denn ischs eh au scho soundtechnisch abgange!
uf de openair-stage irgend e witzigi afrikanischi combo (mit halbnackter & zu guet bauter sängerin! das trotz chalte temperature ;) ...bim biwohne vo dem konzert het me sich denn chli id ecke vode eze black'n'rasta people begeh, um ungstört die 1. mj-zigarette zu sich z neh.
denn mal witer id MilesDavis-hall:
mini (churz)fassig:
Blüchel & Von Deylen: eze (vor allem die geil gross linwand)
mono: absolut genial wenn au doch einiges langwiliger und ifallsloser wie mogwai (aber a die chunt ja eh niemer ane)
archive: top! kenn & lieb beidi neue albe und mues ne echt es kompliment mache! d live umsetzig hets in sich! viel spannender und emotionsgladener wie ab konserve...
hehe. das alles isch denn wohl d thc-version! & sorry no. aber unverwendeti papes sind echt ned vorhande gsi.
denn ab is auto, 3, 4 stund schlafe & back to the thurgi *grrr* 
|
|
|